ЧЕРЕЗ ВІДСУТНІСТЬ ВАГОНІВ

Дорожники змушені імпортувати асфальт із Румунії

Через відсутність залізничних вагонів та локомотивів, які доставляють витратні матеріали для виробництва асфальту, дорожні роботи на Закарпатті опинилися на межі зриву. Щоб не допустити цього, румунська компанія «INTEKO», яка ремонтує шляхи на Виноградівщині, змушена імпортувати готовий асфальт із Румунії.

– Цього року ми залучили для впорядкування закарпатських доріг закордонних підрядників із сучасною технікою і європейським підходом до роботи, – заявляє Геннадій Москаль. – І виявилося, що в Україні немає то щебню, то вагонів, то локомотивів, то ще чогось. У зарубіжних підрядників це викликало справжній ступор – вони не звикли працювати в режимі постійної нестачі матеріалів. Врешті-решт румунська компанія була змушена піти на експеримент – почала завозити готовий асфальт із власного заводу в м. Сату-Маре, який розташований за 40 км від кордону з Україною.

Дорога Виноградів – Теково – Неветленфолу, яку вони ремонтують за кошти «дорожнього експерименту», всього за 60 км від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно. Але найцікавіше те, що навіть після процедури розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за український. З одного боку, це добре, що підрядники знаходять вихід навіть із, здавалося би, безвихідних ситуацій. А з другого – сам факт імпорту готового асфальту з Румунії – це ганьба для України й безграмотного менеджменту «Укрзалізниці».

Будьте першим, хто прокоментує цю новину!

Залишити коментар

Вашу електронну пошту не буде опубліковано.


*