ДІТи З ВАДАМИ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ

27 березня на базі ДНЗ №29 «Дивосвіт» в Ужгороді відбулася презентація сенсорної кімнати як інноваційного корекційно-розвивального методу навчання дітей із вадами дрібної моторики.

Ідея сенсорних просторів полягає в тому, що в ігровій формі такі діти пізнають довколишній світ, психологічно розвантажуються та знімають невидимі бар’єри у спілкуванні під наглядом фахівців. Нині психологи та педагоги-дефектологи активно використовують цей метод, як один із ключових, що дає дітям шанс на адаптацію в суспільстві.

«У дошкільному закладі виховується 260 дітей, з яких 7 – з особливими освітніми потребами, повідомив керівник проекту «Відкритий сенсорний простір для дітей Ужгорода», який виконується Карпатською агенцією прав людини «Вестед», Микола Яцков. Заради них ми переконали словацьких партнерів надати підтримку в придбанні обладнання. До цього вихователі власними руками робили сенсорні пристрої з підручних матеріалів».

Іван СІДУН

Будьте першим, хто прокоментує цю новину!

Залишити коментар

Вашу електронну пошту не буде опубліковано.


*