Четвер
17 серпня 2017 р.
Електронна версія газети
Нехай у ваш дім приходять тільки добрі новини

Москаль: «ПЕРШИЙ ТУРИСТИЧНИЙ РЕЙС ПАРОВОЗА ПОКАЗАВ –

Боржавську вузькоколійку, яка є одним із символів Закарпаття, необхідно відродити!»

Пісні з танцями, театралізовані сцени, паровозні селфі, яскраве, палюче сонце і… сім потів із чола – так коротко можна описати перший туристичний рейс ретро-паровоза ГР-280 на Закарпатті.

Минулої п’ятниці о 12.00 потяг вирушив із Виноградова й доїхав до Хмільника, а потім повернувся назад до Берегівського депо, як і було заплановано організаторами. По дорозі паровоз зробив п’ять зупинок, одну з яких – «позапланову». Через 100 метрів після початку руху потяг зупинили «озброєні нацисти», щоб перевірити, чи немає серед пасажирів «зайців». По ходу паровоза квитки перевіряли ще дві групи конт­ро­лерів – «чекісти» в голубих кашкетах і «озброєні воїни УПА», котрі особливо прискіпливо цікавилися, чи нема серед пасажирів москалів.

Загалом перший рейс удався на всі сто за винятком одного моменту. В п’ятницю на Закарпатті видався особливо спекотний день, а на Виноградівщині, яка є найтеплішим районом області, стовпчик термометра піднявся до 38 градусів! Тому у вагонах навіть при відчинених вікнах було гаряче не тільки від музики й пісень. Пасажири жартували, що в таку погоду ретро-потяг має не тільки розважальні, а й лікувальні властивості – виведення з організму шлаків, «саунотерапія», схуднення тощо…

«Москалі серед вас є?!»

– Перший рейс показав, що слід зробити в першу чергу для вдосконалення туристичного маршруту, – наголосив Геннадій Москаль, котрий разом із Михайлом Рівісом та керівниц­т­вом Виноградіщини теж був пасажиром ретро-потяга. – Із Виноградова до Шаланок ми замість запланованих двох годин доїхали за півтори. Зупинки в селах, де пасажири можуть вийти з потяга й продегустувати місцеві страви й напої, слід зробити довшими. А сам маршрут продовжити з Хмільника до Іршави. Ми зробимо все це в рамках пілотного проекту, який тільки почався. Ну, а щодо спеки скажу таке – в Німеччині ретро-потяги також не мають кондиціонерів, але пасажири не нарікають на це, а їздять так само, як і ми сьогодні. Їм потрібна автентика, заради якої вони жертвують комфортом… Я дякую всім, хто долучився до нашого свята для популяризації Боржавської вузькоколійки, а особливо – команді старенького паровоза ГР-280, який сьогодні потрудився на славу й сумлінно тягнув три пасажирські вагони з Виноградова до Хмільника. Його гучне чмихання, сигнал і вугільний дим із труби викликали справжній фурор у туристів і мешканців сіл, що розташовані вздовж залізничної колії. Перший туристичний рейс паровоза показав – Боржавську вузькоколійку, яка є одним із символів Закарпаття, необхідно відродити! – цитує Геннадія Москаля прес-служба ОДА.

Вагон іще пустий

До речі, на понеділковій нараді в голови облдержадміністрації прозвучала інформація, що квиток для пасажирів ретро-потяга коштуватиме 6 грн 20 копійок. Явно пільгова ціна встановлена з огляду на те, що до нас їдуть далеко не найзаможніші туристи. А для «Укрзалізниці» один такий рейс обходиться у 18 тисяч гривень…

Свіжий номер газети

новини

Calendar

Пн
Втр
Срд
Чтв
Птн
Сбт
Ндл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2017
 

ПОГОДА

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

...