У роботі 10-ти Центрів обслуговування платників на Закарпатті задіяні 67 працівників, які за січень – липень надали краянам 82,1 тис. адміністративно-податкових послуг.
У обласній ДФС зазначають, що майже 90% послуг платники одержали саме в таких спеціальних місцях, що забезпечують кращу якість та швидкість їх надання.
Найпопулярнішою послугою в краї традиційно залишається видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема протягом семи місяців видали 54 тисячі реєстраційних номерів.
Загалом у ЦОПах платники без черги, у зручний для них час, мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в ужгородському – ще й отримати ключі електронного цифрового підпису.
Варто зазначити, що ДФС України активно працює над запровадженням нових та вдосконаленням існуючих електронних сервісів. На допомогу платникам у вирішенні їх питань можуть прийти такі онлайн-сервіси як ЗІР (zir.sfs.gov.ua) та Електронний кабінет платника (cabinet.sfs.gov.ua).
Залишити коментар