Управління ПФУ в області не ліквідують

Торік в Україні стартувала пенсійна реформа. У жовтні провели масовий перерахунок пенсій, паралельно «перелаштовують» усю систему. Відтак у медіа з’явилась інформація, що в областях ліквідовують міські й районні управління ПФУ. Чи стосується така реорганізація і нас і чи не позначиться це на якості обслуговування громадян, ми питали начальника ГУ ПФУ в Закарпатській області Анастасію ПЕНТЕК.

– У 2016-му Кабмін прийняв Стратегію модернізації і розвитку ПФУ до 2020 року, яка передбачає перехід на євростандарти обслуговування громадян. Серед ключових завдань – оптимізація. Реформування органів ПФ на Закарпатті розпочалося ще в 2016-му з об’єднання 6 управлінь. Були утворені три: Ужгородське, в яке ввійшли місто Ужгород і район, Перечинське (Перечинський і Великоберезнянський р-ни) та Міжгірське (Воловецький і Міжгірський). Відтак торік  об’єднали решту і створили Мукачівське (м. Мукачево, Мукачівський та Свалявський райони), Виноградівське (Виноградівський і Берегівський р-ни), Тячівське (Тячівський і Рахівський р-ни) та Хустське (Хустський й Іршавський р-ни) управління. Тож замість 14 міських і районних  сьогодні маємо 7 об’єднаних управлінь.

Але реорганізація не позначилася негативно на якості послуг: в усіх 13 районах продовжують функціонувати відділи обслуговування громадян, призначення та виплати пенсій, що працюють за принципом «єдиного вікна» і здійснюють прийом краян та обробку документів. Крім того, ми відкрили 10 віддалених робочих місць спеціалістів ПФ. Такі активно створюватимемо й надалі. Ми докорінно змінили весь процес, розділивши його на дві окремі складові: безпосередньо роботу з людьми в залах обслуговування і опрацювання документів у бек-офісах. Їх створили вже у всіх районах області, це суттєво скорочує час оформлення пенсії й виключає корупційні ризики.

Активно впроваджуємо й електронний документообіг: усі нові справи вже створюються в електронному вигляді, що дозволить перейти до централізованої системи призначення і виплати пенсій та здійснювати прийом громадян в органах ПФ незалежно від місця реєстрації та фактичного місця проживання. У найближчій перспективі пенсіонери отримуватимуть електронні пенсійні посвідчення, які слугуватимуть і платіжною банківською карткою.

Загалом же, завдяки впровадженню сучасних технологій, нас чекають великі зміни в системі ПФ. І вони покликані поліпшити якість надання послуг, максимально спростити громадянам доступ до них. Зараз у кількох  областях апробуються нові форми роботи для подальшої реорганізації структури терорганів ПФ. Але про ліквідацію управлінь не йдеться. У районах залишаться відділи обслуговування громадян, призначення та виплати пенсій, інші необхідні підрозділи, – підкреслила А. Пентек.

Будьте першим, хто прокоментує цю новину!

Залишити коментар

Вашу електронну пошту не буде опубліковано.


*