Вибрати туристичний бренд закликають мешканців краю

На Закарпатті завершилося маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків краю, одним із завдань якого була розробка проекту туристичного бренду області.

Про це повідомив директор департаменту економічного розвитку та торгівлі облдерж­адміністрації Денис Ман. Науковці протягом кількох тижнів вивчали основні потреби гостей краю, досліджували, з чим вони та мешканці області пов’язують унікальність Закарпаття. У підсумку визначили основні елементи, які мають бути на візуальному образі: історичні та природні пам’ятки, постаті, фестивалі. До особливостей Закарпаття потрапили гори та їх найвища точка Говерла, озеро Синевир, водоспад Шипіт, замок Паланок та долина нарцисів, фестивалі вина й бринзи, термальні води та санаторії. Саме з такими образами працювали дизайнери-розробники туристичного бренду.

Закарпатці зможуть обирати кращий із трьох удосконалених туристичних брендів уже з наступного тижня на інформаційно-туристичному порталі http://www.transcarpathiatour.com.ua.

Будьте першим, хто прокоментує цю новину!

Залишити коментар

Вашу електронну пошту не буде опубліковано.


*