Середа
25 квітня 2018 р.
Електронна версія газети
Нехай у ваш дім приходять тільки добрі новини

Як отримати інформацію через веб-портал пенсійного фонду?

У березні наступного року мені виповниться 60. Уже зараз хотів би проконтролювати стан своєї пенсійної справи, передусім – свій страховий стаж і відрахування із зарплати та сплачені страхові внески. Кажуть, таку інформацію можна отримати й через інтернет. Як саме можу її отримати?

Володимир М.
м. Ужгород

На запитання відповідає Павло Ганулич, начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області:

– Пан Володимир ставить дуже слушне запитання, адже кожному громадянину, особливо передпенсійного віку, потрібно періодично перевіряти стан своєї пенсійної справи, отримавши відповіді на такі запитання: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійного фонду?», «Який страховий стаж я здобув?»

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно й оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації коло електронних послуг значно розширюється, надаються такі можливості:

● отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

● отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

● формування запитів на попередню підготовку документів;

● можливість подачі скарг;

● запис на прийом до фахівців фонду.

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться вона тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду – громадяни звертаються до найближчого управління фонду за місцем їхнього проживання. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати й удома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до фонду – при необхідності фахівці допоможуть вам). Працівники фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів і перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених нею документах.

Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) – тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).

новини

Calendar

Пн
Втр
Срд
Чтв
Птн
Сбт
Ндл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2017
 


...