ЗБЕРЕГТИ наш АЕРОПОРТ

вдалося з допомогою обласної цільової програми

Це випливає з проекту рішення «Про хід виконання Програми підвищення ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Ужгород» на 2017 – 2020 роки», що вноситься на розгляд  депутатів облради.

Програма передбачала реалізацію заходів, спрямованих на збереження діяльності найзахіднішого аеропорту держави, забезпечення його сертифікаційної придатності та фінансову підтримку підприємства. Так, упродовж минулого року відповідно до програми забезпечено фінансування на придбання меблів, обладнання, палива та паливно-мастильних матеріалів, обслуговування техніки, проведення навчання персоналу авіапідприємства, погашення заборгованості із заробітної плати та за спожиті комунальні послуги й енергоносії, реалізацію проекту з капітального ремонту штучної злітно-посадкової смуги тощо.

 На сьогодні ЗОКП «Міжнародний аеропорт «Ужгород» є дієздатним, що підтверджується відповідними сертифікатами, свідоцтвами та посвідченнями, на підставі яких забезпечується посадка, зліт та обслуговування повітряних суден і пасажирів.

Програмою визначено фінансування за рахунок коштів обласного й державного бюджету та доходів підприємства, всього – 214 952,9 тис. грн, у т. ч. з крайової казни – 47170,2 тис. грн, з держфонду регіонального розвитку – 167 491,7 тис. грн. Зокрема на 2017-й всього на аеропорт передбачено 27 167,9 тис. грн, у тому числі з обласного бюджету – 15 090,2 тис. грн, з державного (ДФРР) – 12 016,7 тис. грн.

Фактично торік заходи програми профінансовано на 17 285,2 тис грн, включаючи капітальні вкладення на загальну суму 12 526,9 тис. грн (за рахунок коштів ДФРР – 11 093,7 тис. грн, у т. ч. 11 093,7 тис. грн – на ремонт штучної злітно-посадкової смуги; з крайового бюджету – 6 161,6 тис. грн; власні кошти підприємства – 29,9 тис грн.).

Як зазначає директор департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг та ЖКГ ОДА Едуард Маляр, реалізація заходів програми дала можливість зберегти дієздатність підприємства, робочі місця та фахівців авіаційної галузі, не допустити заборгованості по зарплатах та оплаті компослуг і енергоносіїв, забезпечити дотримання вимог сертифікаційної придатності аеропорту та його служб, а відтак – приймання та відправлення повітряних суден, що виконували чартерні рейси. Він також повідомив, що торік 20 вересня подано заявку на сертифікацію Європейським агентством з безпеки польотів (EASA). І вже 10 жовтня надійшла інформація про прийняття цієї заявки та присвоєння їй реєстраційного номера EASA.

Будьте першим, хто прокоментує цю новину!

Залишити коментар

Вашу електронну пошту не буде опубліковано.


*